Subject: Ed: Postimees tahaks korraldada tuulikumüra mõõtmisi
From: "Imre Kaas" <[email-masked]>
To: "Stella Ilves" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 09:04:40 +0200

Tere!

Kuivõrd tegemist on pigem võimaliku tellimusega laborile, siis palun
Deltasse registreerida ja Sergei Rušai ning Ardo Urmet oskavad sellele
vastata.

lugupidamisega

Imre Kaas

kommunikatsioonijuht

kommunikatsiooniosakond

794 3512 | 5851 8902

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Marek Strandberg <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 13. märts 2025 16:09
Adressaat: Imre Kaas <[email-masked]>
Koopia: Ülle Harju <[email-masked]>
Teema: Postimees tahaks korraldada tuulikumüra mõõtmisi

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palun aita mind.
Meil oleks soov korraldada võrreldavad tuulikumüra mõõtmised.
Kellega sellest lähemalt rääkida, pean silmas mõõteseadmete kasutamist?
Mis on selliste mõõtmiste maksumus?

Meie soov on muuta mõõteskeemi ja aega võrreldes sellega, mida tegite
Utilitase jaoks.

Head

Marek Strandberg